10 دلیل که چرا مردان نمی توانند زنان قوی را تحمل کنند


از دیگر عوامل، مصائب، فداکاری ها و ایثارهای زنان در تقویت آنها نقش بسزایی دارد. داشتن زنان قوی در زندگی همه یک امتیاز است، اما گاهی اوقات برخی از مردان متوجه آن نمی شوند. زنان قوی درد را تحمل کردند، تجربیات دلخراشی را تجربه کردند و سخاوتمند بودند. اما چرا بسیاری از مردان نمی توانند زنان قوی را تحمل کنند؟

1. یک زن قوی نیازی به مردی ندارد که برای او بجنگد

یک زن قوی نشان می دهد که در عین حال که عاشق شوهرش است، آنها نیز مستقل هستند. زنان می توانند این کار را به تنهایی انجام دهند. یک زن قوی می خواهد برای خودش و همسرش بجنگد، اما احساس نمی کند که یک مرد برای او بجنگد.

اگر مشکلی دارد خودش حل می کند. او به عنوان یک قربانی، انتظار ندارد مرد راه حلی برای او بیابد. اگر چنین زنی را دوست داری برو کنارش نه جلوش.

۲. یک زن قوی می داند که چه می خواهد

یک زن قوی می داند که به دنبال چه چیزی است، چگونه آن را به دست آورد و چه چیزی را باید در این راه تحمل کند. اگر مردی را دوست دارد، ابتکار عمل را به دست می گیرد. او انتظار ندارد که مرد اولین قدم را بردارد. چنین زنانی شخصیت قوی دارند که برای برخی از مردان می تواند وحشتناک باشد. آنها مسلط نیستند. فقط مردی با اعتماد به نفس کافی می تواند در برابر قدرت چنین زنی مقاومت کند.

3. زن قوی نیاز به صداقت دارد و آسیب پذیر است

یک زن قوی مستقیماً از عمق مشکل، آسیب و تجربیات دشوار صحبت می کند. او مردی می خواهد که صادق و آسیب پذیر باشد زیرا سختی های زیادی را متحمل شده است و می خواهد بداند که تنها نیست. اما مردان اغلب آسیب پذیر هستند زیرا احساس ضعف می کنند. اگر می‌خواهید زن قوی زندگی‌تان شما را تحسین کند، از آسیب‌پذیر به نظر رسیدن نترسید.

4. یک زن قوی از صمیمیت نمی ترسد

یک زن قوی مرد را به صادقانه ترین راه به چالش می کشد. او به صمیمیت و نزدیکی به هر شکلی نیاز دارد. او با خودش کاری ندارد. زیرا یک زن قوی با زنانگی خود راحت است.

5. یک زن قوی می تواند دروغ را تشخیص دهد

یک زن قوی صادق است و انتظار اعتماد کامل در رابطه را دارد. آنها ممکن است در یک چشم به هم زدن دروغ را احساس کنند، بنابراین مردان نباید سعی کنند یک دروغ راحت را تحقق بخشند. هیچ توضیح نادرستی به زن قوی زندگی خود ندهید.

6. زن قوی نیاز به عزت و ثبات دارد

یک زن قوی نمی تواند شخصیت های بی ثبات و مردد را تحمل کند. او می خواهد بداند مردی که دوستش دارد محترم است، به او احترام می گذارد و به قولش پایبند است. اگر احساس کند این مرد از آنها دور می شود و مانند خودش رفتار می کند و ترجیح می دهد به بازی برود.

7. زن قوی لجباز است

یک زن قوی بر بسیاری از چالش ها و موانع غلبه کرده است. در واقع، به همین دلیل است که او قوی است. او باید در تاریک ترین لحظات زندگی اش قوی بماند. به همین دلیل است که می داند هر چیزی را تحمل می کند و این لجبازی برای برخی افراد قابل درک نیست.

8. یک زن قوی منتظر شما نیست

زن قوی اگر بداند شوهرش نامزد و به او وفادار است، با شوهرش به اعماق جهنم می رود. اما یک لغزش برای ترک مرد او برای همیشه کافی است. او انتظار ندارد مرد بین او و دیگری یکی را انتخاب کند. چنین زنی درگیر این اسباب بازی ها نمی شود.

9. یک زن قوی شما را بدون قید و شرط دوست دارد

عشقی که از یک زن قوی دریافت می کنید وفادار است. مثل عشق مادر به فرزندش. وقتی او این عشق را متقابلا احساس می کند، برای خوشبختی مرد هر کاری می کند. او از او حمایت می کند، به او کمک می کند و برای او می جنگد. بسیاری از مردان نمی توانند چنین عشقی را تحمل کنند و از عمق و شدت آن می ترسند. حتی مردان ضعیف اغلب فرار می کنند.

10. یک زن قوی به شما نشان می دهد که چه کسی هستید

سخت است که آنچه را در مورد خود دوست نداریم بپذیریم. یک زن قوی در مورد مراقبت از این قسمت های مردش صحبت می کند. همچنین به شما کمک می کند تا ببینید چقدر خارق العاده و قوی هستید. او در کنار شما می ایستد و به شما حس پذیرش و اعتماد به نفس می دهد.

برخی از مردان نمی توانند این آشفتگی عاطفی را تحمل کنند. به همین دلیل است که زنان قوی مردان قوی پیدا می کنند. زیرا ضعیف‌ترها اولین قرارها را نمی‌گذارند. مردان ضعیف نمی دانند با صداقت، هوش، قدرت و استقلال یک زن قوی چه کنند.

اما یک مرد قوی احتمالاً کار یک زن قوی است و او می داند که چگونه با یک زن قوی رفتار کند و از او حمایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید